Aktualności

PRZEKAŻ 1% PODATKU NA DZIAŁALNOŚĆ GROMADY!
NR KRS: 0000291419
CEL SZCZEGÓŁOWY: HUFIEC JAKTORÓW - 8 GZ "BAJKOWA KRAINA"

Następna zbiórka
: 19.10. 2019r.
Miejsce: Szkoła Podstawowa w Międzyborowie









piątek, 29 czerwca 2012

Szczegółowe informacje na temat HAL 2012


Drodzy rodzice!


Pod spodem umieszczam informacje z ulotki, którą można było dostać na wczorajszym spotkaniu informacyjnym. Jeżeli kogoś wczoraj nie było - z poniżej listy dowie się co należy zabrać, skąd i o której jest wyjazd, numery kontaktowe do wychowawców itp.


Jeżeli mieliby Państwo jakiekolwiek pytania - proszę dzwonić!


Druhna Iza.


_________________________________________________________________________________


HUFIEC ZHP JAKTORÓW – HAL 2012 – Przerwanki - „Tajemnice Afryki”



EKWIPUNEK
Przybory higieniczne:
-         mydło, szampon do włosów, szczoteczka i pasta do zębów, żel pod prysznic
-         trzy ręczniki (2 duże – jeden na plażę oraz jeden pod prysznic i 1 mały)
-         klapki pod prysznic, szczotka lub grzebień
-         inne środki wg potrzeb
Przykładowy zestaw odzieży:
-         kurtka lub płaszcz nieprzemakalny
-         ciepła odzież: sweter, bluza (x2 minimum)
-         2 pary spodni długich
-         obuwie lekkie i buty do wędrowania, obuwie wodoodporne (ew. kalosze)
-         spodenki krótkie
-         podkoszulki
-         przeciwsłoneczne nakrycie głowy
-         kąpielówki, kostium kąpielowy
-         bielizna osobista, skarpetki (przynajmniej tyle par, ile dni trwa kolonia)
-         torba na brudną odzież
Inne:
-         menażka (lub talerz obiadowy i miska na zupę – nie szklane!), kubek (nie szklany!), niezbędnik lub 
          sztućce –  obowiązkowo (wszystko najlepiej oznaczyć w jakiś unikalny sposób)
-         legitymacja szkolna - obowiązkowo
-         leki stale przyjmowane przez uczestnika
-         latarka (+ zapasowa żarówka i komplet dobrych baterii)
-         przybory do szycia
-         notes i długopis
-         środek przeciw komarom, krem z filtrem UV
-         mały plecak na wędrówkę/wycieczkę
-         minimum dwa komplety ubrań, których nie będzie szkoda zniszczyć
-         LISTA RZECZY Z KRÓTKIM ICH OPISEM
-         w miarę możliwości: przedmioty lub elementy ubrania związanie z nazwą podobozu/kolonii lub jakaś koszulka, która może ulec zniszczeniu. Nazwa: „PLEMIĘ POSZUKIWACZY TAJEMNIC CZARNEGO LĄDU”

Uwagi:
  • całość najlepiej zapakować do plecaka, ewentualnie torby podróżnej;
  • każdą część garderoby najlepiej podpisać (przynajmniej inicjałem na metce);
  • prosimy nie dawać dzieciom na wyjazd przedmiotów kosztownych np.: drogich zegarków, biżuterii, walkmanów,    drogich aparatów fotograficznych, telefonów komórkowych itp.;
  • prosimy nie dawać dzieciom na drogę chipsów oraz napojów gazowanych;
  • kieszonkowe dla dzieci można przekazać do przechowania wychowawcom w dniu wyjazdu – do koperty należy włożyć banknoty o niskim nominale (10,20 zł), na kopercie należy napisać imię i nazwisko dziecka oraz kwotę znajdującą się w kopercie.

W przypadku zażywania przez dziecko leków, odpowiedni ich zapis wraz z opisem dawkowania, w podpisanym woreczku należy wręczyć instruktorowi podczas zbiórki.
Bagaże:
– harcerze: transport razem ze sprzętem – pakowanie 12.07
- zuchy i kolonia – transport plecaków autokarem
Plecaki należy dobrze spakować i właściwie przygotować do transportu. Prosimy o zapakowanie menażek w dostępnym miejscu umożliwiającym łatwe wypakowanie.

Zakwaterowanie (w namiotach na łóżkach polowych):
-         śpiwór (ew. koc i poszewka), prześcieradło - obowiązkowo
Dodatkowy ekwipunek do podobozu harcerskiego
-         kompas, poradnik harcerski – jeśli uczestnik posiada
-         kompletne umundurowanie i spodnie jednolitego koloru do munduru
-         karimata – wskazane

Informacje o podróży

Wyjazd
Grupa Kwatermistrzowska: 12.07.2012
Osoba odpowiedzialna za grupę: dh Łukasz Zduńczyk

Uczestnicy: 14.07.2012 z Jaktorowa. Zbiórka na parkingu przed kościołem o godz. 6.30. Wyjazd godz. 6.50 – autokarem

Osoba odpowiedzialne za grupę w trakcie podróży: Joanna Zagrajek, Magdalena Zagrajek, Izabela Wójcik, Sylwia Golińska, Stanisław Firlej

Osoby cierpiące na chorobę lokomocyjną proszone są o przyjęcie aviomarinu lub zastosowanie innego dozwolonego środka

Powrót – 29.07.2012 autokarem do Jaktorowa ok. godz. 18.00

Załadunek sprzętu 12 lipca przy Szk. Podst. w Jaktorowie

Adres do korespondencji:
Stanica Cyranka - Zgrupowanie Obozów Hufca ZHP Otwock w Przerwankach nad jez. Gołdopiwo, 11-610 Pozezdrze

Kontakt telefoniczny z kadrą:
Komendant: Lidia Tomaszewska-Grabowska: 609 903 203,
Kolonia zuchowa: Izabela Wójcik – 602 709 406, Sylwia Golińska – 697 508 853

Podobóz harcerski: Joanna Zagrajek: 503 009 719, Magdalena Zagrajek: 512 277 566.

Kolonia: Stanisław Firlej: 509-101-281, Sławomir Pakuła: 505 176 526


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz