Drodzy rodzice!
Pod spodem umieszczam informacje z ulotki, którą można było dostać na wczorajszym spotkaniu informacyjnym. Jeżeli kogoś wczoraj nie było - z poniżej listy dowie się co należy zabrać, skąd i o której jest wyjazd, numery kontaktowe do wychowawców itp.
Jeżeli mieliby Państwo jakiekolwiek pytania - proszę dzwonić!
Druhna Iza.
_________________________________________________________________________________
HUFIEC ZHP JAKTORÓW – HAL 2012 – Przerwanki - „Tajemnice Afryki”
EKWIPUNEK
Przybory higieniczne:
- mydło, szampon do włosów, szczoteczka i pasta do zębów, żel pod prysznic
- trzy ręczniki (2 duże – jeden na plażę oraz jeden pod prysznic i 1 mały)
- klapki pod prysznic, szczotka lub grzebień
- inne środki wg potrzeb
Przykładowy zestaw odzieży:
- kurtka lub płaszcz nieprzemakalny
- ciepła odzież: sweter, bluza (x2 minimum)
- 2 pary spodni długich
- obuwie lekkie i buty do wędrowania, obuwie wodoodporne (ew. kalosze)
- spodenki krótkie
- podkoszulki
- przeciwsłoneczne nakrycie głowy
- kąpielówki, kostium kąpielowy
- bielizna osobista, skarpetki (przynajmniej tyle par, ile dni trwa kolonia)
- torba na brudną odzież
Inne:
- menażka (lub talerz obiadowy i miska na zupę – nie szklane!), kubek (nie szklany!), niezbędnik lub
sztućce – obowiązkowo (wszystko najlepiej oznaczyć w jakiś unikalny sposób)
- legitymacja szkolna - obowiązkowo
- leki stale przyjmowane przez uczestnika
- latarka (+ zapasowa żarówka i komplet dobrych baterii)
- przybory do szycia
- notes i długopis
- środek przeciw komarom, krem z filtrem UV
- mały plecak na wędrówkę/wycieczkę
- minimum dwa komplety ubrań, których nie będzie szkoda zniszczyć
- LISTA RZECZY Z KRÓTKIM ICH OPISEM
- w miarę możliwości: przedmioty lub elementy ubrania związanie z nazwą podobozu/kolonii lub jakaś koszulka, która może ulec zniszczeniu. Nazwa: „PLEMIĘ POSZUKIWACZY TAJEMNIC CZARNEGO LĄDU”
Uwagi:
- całość najlepiej zapakować do plecaka, ewentualnie torby podróżnej;
- każdą część garderoby najlepiej podpisać (przynajmniej inicjałem na metce);
- prosimy nie dawać dzieciom na wyjazd przedmiotów kosztownych np.: drogich zegarków, biżuterii, walkmanów, drogich aparatów fotograficznych, telefonów komórkowych itp.;
- prosimy nie dawać dzieciom na drogę chipsów oraz napojów gazowanych;
- kieszonkowe dla dzieci można przekazać do przechowania wychowawcom w dniu wyjazdu – do koperty należy włożyć banknoty o niskim nominale (10,20 zł), na kopercie należy napisać imię i nazwisko dziecka oraz kwotę znajdującą się w kopercie.
W przypadku zażywania przez dziecko leków, odpowiedni ich zapis wraz z opisem dawkowania, w podpisanym woreczku należy wręczyć instruktorowi podczas zbiórki.
Bagaże:
– harcerze: transport razem ze sprzętem – pakowanie 12.07
- zuchy i kolonia – transport plecaków autokarem
Plecaki należy dobrze spakować i właściwie przygotować do transportu. Prosimy o zapakowanie menażek w dostępnym miejscu umożliwiającym łatwe wypakowanie.
Zakwaterowanie (w namiotach na łóżkach polowych):
- śpiwór (ew. koc i poszewka), prześcieradło - obowiązkowo
Dodatkowy ekwipunek do podobozu harcerskiego
- kompas, poradnik harcerski – jeśli uczestnik posiada
- kompletne umundurowanie i spodnie jednolitego koloru do munduru
- karimata – wskazane
Informacje o podróży
Wyjazd
Grupa Kwatermistrzowska: 12.07.2012
Osoba odpowiedzialna za grupę: dh Łukasz Zduńczyk
Uczestnicy: 14.07.2012 z Jaktorowa. Zbiórka na parkingu przed kościołem o godz. 6.30. Wyjazd godz. 6.50 – autokarem
Osoba odpowiedzialne za grupę w trakcie podróży: Joanna Zagrajek, Magdalena Zagrajek, Izabela Wójcik, Sylwia Golińska, Stanisław Firlej
Osoby cierpiące na chorobę lokomocyjną proszone są o przyjęcie aviomarinu lub zastosowanie innego dozwolonego środka
Powrót – 29.07.2012 autokarem do Jaktorowa ok. godz. 18.00
Załadunek sprzętu 12 lipca przy Szk. Podst. w Jaktorowie
Adres do korespondencji:
Stanica Cyranka - Zgrupowanie Obozów Hufca ZHP Otwock w Przerwankach nad jez. Gołdopiwo, 11-610 Pozezdrze
Kontakt telefoniczny z kadrą:
Komendant: Lidia Tomaszewska-Grabowska: 609 903 203,
Kolonia zuchowa: Izabela Wójcik – 602 709 406, Sylwia Golińska – 697 508 853
Podobóz harcerski: Joanna Zagrajek: 503 009 719, Magdalena Zagrajek: 512 277 566.
Kolonia: Stanisław Firlej: 509-101-281, Sławomir Pakuła: 505 176 526
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz