Aktualności

PRZEKAŻ 1% PODATKU NA DZIAŁALNOŚĆ GROMADY!
NR KRS: 0000291419
CEL SZCZEGÓŁOWY: HUFIEC JAKTORÓW - 8 GZ "BAJKOWA KRAINA"

Następna zbiórka
: we wrześniu
Miejsce: szkoła Podstawowa w Międzyborowie









środa, 22 lutego 2017

22 luty- Dzień Myśli Braterskiej

"Nie bierz życia zbyt serio – ale czyń zawsze najlepszy użytek z tego, co posiadasz" 
Robert Baden-Powell
Z okazji Dnia Myśli Braterskiej życzymy wszystkim szukania szczęścia nawet w najgorszych sytuacjach oraz nieprzerywalnego życia na harcerskim szlaku

poniedziałek, 13 lutego 2017

Przeznacz 1% podatku dla 8GZ!

Czuj!
Jesteśmy w czasie rozliczania swojego podatku PIT. Dzięki temu możemy przekazać 1% swojego podatku dla różnych organizacji. Jedną z takich organizacji jest 8 Gromada Zuchowa.

Działamy bardzo prężnie od 2005 roku. Kształcimy różne postawy młodych ludzi. Bawimy się z naszymi zuchami, uczymy. To wszystko tylko po to, aby przygotować ich do lepszego wkroczenia w dorosłe życie.

Mamy nadzieję, że Państwo będą chcieli przekazać 1% swojego podatku na rzecz naszej gromady. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej prowadzić zbiórki zuchowe, organizować wycieczki!

Co trzeba zrobić?
W polu "NR KRS" wpisać: 0000291419
W polu "Cel szczegółowy 1%" Hufiec Jaktorów 8GZ "Bajkowa Kraina"

Za wszelką pomoc dziękujemy!

Czuj!


Dzień Myśli Braterskiej- więcej informacji

. Zuchowy Dzień Myśli Braterskiej 2017 r.

Termin: 25.02.2017 r.
Miejsce: Gimnazjum w Jaktorowie
Organizatorzy: Instruktorzy pionu zuchowego Hufca ZHP Jaktorów
Serdecznie zapraszamy wszystkie zuchy Hufca Jaktorów do udziału w Hufcowym
Dniu Myśli Braterskiej połączonym z zuchowym biwakiem!
CZĘŚĆ I (godz. 15.30 – ok.18.00 ZBIÓRKA 15;15) – hufcowe obchody DMB. Zuchy wezmą udział w grze terenowej wspólnie ze wszystkimi harcerzami i instruktorami Hufca ZHP Jaktorów. Uwaga! Udział w tej części jest OBOWIĄZKOWY!
Co należy zabrać:
· wygodne buty
· mundur (jeśli dziecko posiada) MUNDUR MA BYĆ SCHLUDNY! JEŚLI DZIECKO NIE POSIADA PEŁNEGO UMUNDUROWANIA DO KOSZULI MUNDUROWEJ ZAKŁADA JEANSY NAJLEPIEJ CIEMNE!
· picie,
· coś do jedzenia,
·ciepłe ubrania (stosowne do panującej pogody)
· podpisaną zgodę.
CZĘŚĆ II (godz. 19.00 – 11.00 (gdyby coś się zmieniło napiszę do państwa drogą mailo’wą))– zuchowy biwak. Zuchy będą bawić się już tylko w zuchowym gronie. Nocleg odbędzie się na sali gimnastycznej w szkole.
Co należy zabrać:
Buty na zmianę!
· śpiwór (lub ciepły koc) i karimatę,
· przybory do mycia (ręcznik, mydło, pasta i szczoteczka do zębów),
· ciepłe ubranie do spania,
· jedzenie na kolację i śniadanie (krojony chleb, ser topiony, w plasterkach,
wędlina w plasterkach, pasztet w puszce, zielony ogórek, papryka itp.)*,
· kubek, talerzyk, nożyk do smarowania,
· podpisana zgoda.

* Uwaga odnośnie posiłków: starym, harcerskim zwyczajem wszyscy zasiądziemy
do posiłku, który pod okiem instruktorów zuchy wspólnie przygotują. Prosimy o zapakowanie zuchom wymienionych wyżej produktów, z których w łatwy sposób przygotujemy wspólny posiłek – prosimy o unikanie gotowych produktów, których nie da się podzielić między wszystkimi uczestnikami

Zapewnimy gorącą wodę na herbatę do posiłków.
PROSZĘ O POTWIERDZENIE OBECNOŚCI DZIECKA W ODPOWIEDNICH CZĘŚCIACH SPOTKANIA DO KOŃCA DNIA 14.02.2017 r.(pierwsza część) (wtorek)lub do 20.02.2017r (poniedziałek- druga część) u drużynowej lub na poniższy
Adres mailowy: 8gzbajkowakraina@gmail.com ,numer telefonu do drużynowej- 726-094-806





Wzór zgody :
Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka......................................... w obchodach Dnia Myśli Braterskiej w części I/ w obu częściach* w dniu/ach* 25.02.2016 .
..........................................
(Podpis opiekuna, data)
*Nie potrzebne skreślić
Czuj!
Dh. Natalia Łyszkowska HO
Drużynowa 8GZ 

niedziela, 12 lutego 2017

Dzień Myśli Braterskiej - święto każdego harcerza

Na ostatniej zbiórce dowiedzieliśmy się kim był Robert Baden-Powell oraz czemu obchodzimy Dzień Myśli Braterskiej. Wspólnie razem szukaliśmy fragmentów zdjęć naczelnego skauta, a później robiliśmy kartki z okazji dmb dla innych drużyn. Kiedy zostało trochę czasu pobawiliśmy się w nasze ulubione zabawy :)
















Przypominamy, że w ferie zbiórek nie ma! Widzimy się za to 25 lutego (ostatnia sobota ferii) na hufcowych obchodach DMB. Spotykamy się o 15.15 w Gimnazjum w Jaktorowie!

Życzymy zuchom udanych ferii! :)

Kadra Zuchowa

poniedziałek, 6 lutego 2017

Dzień Myśli Braterskiej

Serdecznie zapraszamy wszystkie zuchy na Dzień Myśli Braterskiej!
Więcej informacji już na zbiórce lub u kadry gromady!

niedziela, 5 lutego 2017

SUKCES!

W ostatnim czasie dh. Emilka brała udział w Kursie Przewodnikowskiem "Puszcza Możliwości". Dziś ukończyła kurs, czego serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!
BRAWO! 

Zuchy otwarte na potrzeby innych!

Na ostatniej zbiórce zuchy rozpoczęły zbiórkę nietypowo. Była najpierw musztra zuchowa. Niektórym bardzo się podobało, innym mniej.

Potem rozmawialiśmy o problemach na świecie. Skupiliśmy się najbardziej na problemie wojny, wojny w Syrii. Obejrzeliśmy film, na którym świetnie był ukazany problem problem Syryjczyków. Nasze zuchy bardzo chcą pomóc tamtym ludziom, dlatego od następnej zbiórki będziemy wspólnie wymyślać działania, dzięki którym będziemy mogli pomóc tym biednym ludziom. Mamy nadzieję, że znajdzie sie mnóstwo ludzi, którzy i nam pomogą!

8 GZ DLA SYRII!

Czy Prawo Zucha pomaga nam w dobrym zachowaniu?

Na to pytanie odpowiadały sobie zuchy na jednych z pierwszych zbiórek w nowym roku kalendarzowym. Zastanawialiśmy się, czy Prawo Zucha może być jednym z regulaminów, do którego każdy z zuchów powinien się stosować. Zuchy zrozumiały, ze tak.
Przerywnikiem była nasza ulubiona zabawa, zaś potem porozmawialiśmy sobie o szacunku do drugiego człowieka. Mamy nadzieję, ze każdy zuch bez problemu opowie o szacunku. Zobaczyć możemy to poprzez postawę naszych kochanych zuchów!!
Stworzyliśmy sobie regulamin, pod którym wszyscy bez wyjątku się podpisaliśmy. Regulamin ten od tamtej pory towarzyszy nam na każdej zbiórce i przypomina jak mamy się zachowywać!