Aktualności

PRZEKAŻ 1% PODATKU NA DZIAŁALNOŚĆ GROMADY!
NR KRS: 0000291419
CEL SZCZEGÓŁOWY: HUFIEC JAKTORÓW - 8 GZ "BAJKOWA KRAINA"

Następna zbiórka
: 19.10. 2019r.
Miejsce: Szkoła Podstawowa w Międzyborowie









poniedziałek, 3 września 2012

Sprawy organizacyjne - wrzesień 2012 r.

Drodzy rodzice,

podczas spotkania, które odbyło się po sobotniej zbiórce, podanych zostało parę istotnych informacji dotyczących najbliższych wydarzeń i działalności gromady. Osoby, które nie były na spotkaniu, proszę o zapoznanie się z nimi.

  • wstępnie na zbiórki umawiamy się w piątki w godz. 16.30-18.00. Proszę jednak o informację jak szybko będzie możliwe, czy wyznaczona godzina jest odpowiednia - czy nie koliduje z zajęciami szkolnymi dzieci. Najbliższa zbiórka odbędzie się w piątek 7.09.2012 r.;
  • w sobotę 8.09.2012 r. dla dzieci, które uczestniczyły w tegorocznej kolonii zuchowej (zarówno z gromad, jak i dzieci niezrzeszonych) odbędzie się spotkanie poobozowe, na którym m.in. zostaną rozdane sprawności oraz nagrody - liczymy na obecność wszystkich dzieci;
  • od września wzrasta wysokość składek, będą teraz wynosić 5 zł na miesiąc. Związane jest to ze wzrostem od stycznia 2012 r. składek, które musimy odprowadzać - wynoszą teraz 48 zł za osobę;
  • proszę o regularne opłacanie składek, ponieważ gromada również musi się z nich rozliczać regularnie - co 3 miesiące,
  • niektóre dzieci wciąż mają do opłacenia z składki z zeszłego roku szkolnego - proszę o uregulowanie zaległości,
  • GK ZHP wprowadza karty członkowskie ZHP. Karty te powoli do nas spływają, jednak zuchy z racji na wiek nie mogą ich dostać na zbiórce - każdy rodzic musi je odebrać osobiście i pokwitować odbiór. O tym, czy karta jest już do odbioru, będę informować telefonicznie. Szczegóły dotyczące kart można poznać pod tym adresem:  http://www.zhp.pl/karta/
  • po najbliższej zbiórce zostaną dzieciom rozdane ankiety-zgody na uczęszczanie na zbiórki zuchowe. Pojawiła się z nich nowa rubryka: adres e-mail rodzica. Na podane adresy będę rozsyłać m.in. informacje na temat spraw bieżących, najbliższych wydarzeń, spraw pilnych itp. - proszę o potwierdzanie otrzymanej wiadomości, bym wiedziała, że wiadomość rzeczywiście została odczytana - jeśli nie dostanę potwierdzenia dodatkowo będę się kontaktować telefonicznie;
  • jeśli ktoś się nie zgadza na publikację na naszej stronie zdjęć, na których znajduje się wizerunek jego dziecka - proszę o informację,
  • we wrześniu odbędą się Dni Chorągwi Mazowieckiej - proszę o zgłaszanie zuchów chętnych wziąć w nich udział do 10.09.2012 r. Weźmiemy udział w wydarzeniu, jeśli uzbieramy odpowiednią ilość chętnych zuchów oraz otrzymamy zgodę od Komendy Hufca na udział. Podstawowe informacje (więcej szczegółów, m.in. harmonogram imprezy można przeczytać pod tym linkiem):
  1. Termin: 21-23.09.2012 r.
  2. Miejsce: Płock
  3. Koszt: 25 zł
  4. Zgłoszenia - do 10.09.2012 r.

dh. Izabela Wójcik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz